domenica 24 maggio 2015

O Sordato 'nnammurato di musica di Enrico Cannio, parole di Aniello Califano (1915)


musica di Enrico Cannio

Staje luntana da stu core,
Do Fam Do

a te volo cu 'o penziero:
Rem La7 Rem 

niente voglio e niente spero
Sol Lam

ca tenerte sempe a fianco a me!
Fam Do Re7 Sol7 Do

Si' sicura 'e chist'ammore
Fa Rem Mi

comm'i' so' sicuro 'e te...
Lam Re7 Sol 

Oje vita, oje vita mia...
Do Sol7

oje core 'e chistu core...
Do

si' stata 'o primmo ammore...
La7 Rem

e 'o primmo e ll'ùrdemo sarraje pe' me!
Fam Do Sol7 Do 

testo della poesia del poeta poeta santegidiano Aniello Califano

Staje luntana da stu core,
a te volo cu 'o penziero
niente voglio e niente spero
ca tenerte sempe affianco a me!
Si' sicura 'e chist'ammore
comm'je so' sicuro 'e te...

Oje vita, oje vita mia
oje core 'e chistu core
si' stata 'o primmo ammore
e 'o primmo e ll'urdemo sarraje pe' me!

Quanta notte nun te veco,
nun te sento 'int'a sti bbracce,
nun te vaso chesta faccia,
nun t'astregno forte 'mbraccio a mme.
Ma scetannome 'a sti suonne,
mme faje chiagnere pe' te...

Oje vita, oje vita mia
oje core 'e chistu core
si' stata 'o primmo ammore
e 'o primmo e ll'urdemo sarraje pe' mme!

Scrive sempe e sta' cuntenta:
io nun penzo che a te sola
Nu penziero me cunzola,
ca tu pienze sulamente a mme.
'A cchiù bella 'e tutt'e bbelle,
nun è maje cchiù bella 'e te...

Oje vita, oje vita mia
oje core 'e chistu core
si' stata 'o primmo ammore
e 'o primmo e ll'urdemo sarraje pe' mme!